Polscy influencerzy spotkali się z Lewandowskim w Barcelonie

Spotify od początku sezonu 2022/2023 jest sponsorem FC Barcelony. Ta współpraca owocuje niespodziewanymi projektami. Jeden z nich miał miejsce na początku marca, gdy reprezentanci grupy Genzie, a także raper Qry zawitali w stolicy Katalonii.

Robert Lewandowski
Obserwuj nas w
IMAGO / CordonPress Na zdjęciu: Robert Lewandowski
  • Na początku marca reprezentanci grupy Genzie i Qry spotkali się z Robertem Lewandowskim
  • Akcja miała związek z promocją firmy Spotify
  • Co ciekawe, przy okazji okazało się, jak wysoko Lewandowski ceni muzykę innego reprezentanta Chillwagonu, czyli Reto

Genzie obejrzało trening FC Barcelony

FC Barcelona od początku sezonu 2022/2023 nawiązała współpracę z firmą Spotify. W związku z tym doszło już do kilku ciekawych akcji promocyjnych. Dość powiedzieć, że gracze Blaugrany występowali już w koszulkach z logotypami takich zespołów, jak The Rolling Stones czy The Weeknd.

Kolejna akcja miała miejsce w miniony czwartek. Najpierw Robert Lewandowski musiał wybierać jednego spośród swoich ulubionych wykonawców. Co ciekawe, polski raper ReTo okazał się bardziej lubiany przez kapitana Biało-czerwonych, niż Ed Sheeran, Sean Paul, Daddy Yankee czy Black Eyed Peas. Przegrał dopiero w starciu z Justinem Timberlake’iem.

Niedługo później Lewy mógł poznać się z kolegą ReTo. Do stolicy Katalonii przyleciał bowiem inny członek Chillwagonu, Qry, w towarzystwie influencerów związanych z grupą Genzie.

Młodzi Polacy następnie mogli przyjrzeć się sesji treningowej FC Barcelony.

Lewandowski rozegrał w tym sezonie 36 spotkań we wszystkich rozgrywkach. Zanotował w nich 18 bramek i sześć asyst.

Czytaj więcej: FC Barcelona blisko nowego sponsora. Odbyło się spotkanie.

Komentarze