Ekstraklasa przedłużyła współpracę z głównymi partnerami

PKO Bank Polski oficjalnie przedłużył umowę z Ekstraklasą SA. Tym samym nie zmieni się partner tytularny rozgrywek. Ponadto głównym partnerem rozgrywek nadal będzie marka LOTTO.

PKO Ekstraklasa
Obserwuj nas w
fot. Imago / Mikolaj Barbanell Na zdjęciu: PKO Ekstraklasa
  • Ekstraklasa SA przedłużyła umowy z PKO Bankiem Polskim i marką LOTTO
  • Jednocześnie nie zmieni się w najbliższym czasie sponsor tytularny rozgrywek
  • Spółka ogłosiła też, że przedłużyła współpracę z Totalizatorem Sportowym

“Zacieśnienie współpracy marketingowej”

PKO Bank Polski współpracuje z Ekstraklasą SA nieprzerwanie od 2018 roku. Już wiadomo, że współpraca będzie kontynuowana. Spółka opublikowany oficjalny komunikat w sprawie.

“Najnowsze umowy PKO Banku Polskiego oraz Totalizatora Sportowego z Ekstraklasą, oznaczają kontynuację i zacieśnienie współpracy marketingowej trwającej nieprzerwanie od 2018 roku z PKO Bankiem Polskim, początkowo jako Partnerem Głównym i Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy, a od 2019 roku w roli Partnera Tytularnego, natomiast współpraca z Totalizatorem Sportowym trwa od 2014 roku” – czytamy w komunikacie opublikowanym na oficjalnej stronie internetowej Ekstraklasy.

Opinią w sprawie przedłużenia współpracy podzielił się prezes zarządu Ekstraklasy SA.

– Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek, jak PKO Bank Polski i LOTTO. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju młodych piłkarskich talentów. Wspólnie realizujemy też szereg innowacyjnych działań oraz akcji integrujących społeczność kibicowską. Przedłużenie współpracy z naszymi partnerami, tytularnym i głównym, to też potwierdzenie efektywności prowadzonych dotychczas działań i unikatowych możliwości promocji, jakie daje współpraca z ligą – przekazał Marcin Animucki cytowany przez Ekstraklasa.org.

– Ekstraklasa z milionową widownią telewizyjną w każdej kolejce, rosnącą liczbą odbiorców w internecie oraz milionami kibiców na trybunach to ogromny potencjał. Jestem przekonany, że czeka nas dużo wspólnych emocjonujących projektów, wspierających zarówno polską piłkę, jak i wizerunek marek PKO Banku Polskiego oraz LOTTO – dodał prezes Ekstraklasy SA.

Czytaj więcej: Trener Widzewa przed Pogonią. “Pozostał niedosyt”

Komentarze