Legalni bukmacherzy: Nowe oblicze Totolotka

Totolotek
Na zdjęciu: Totolotek

Zakłady bukmacherskie Totolotek udostępniły klientom nową wersję witryny internetowej oraz pierwszy, całkowicie odmieniony punkt stacjonarny. To kolejne efekty inwestycji Grupy Gauselmann w najstarszą, polską markę bukmacherską.

Czytaj dalej…

Totolotek zakłady bukmacherskie w myśl swojego hasła “Twój Bukmacher” jako pierwszy na polskim rynku chce zapewnić graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy z terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.

Nowy layout strony internetowej

Zaprezentowana strona internetowa pozostaje pod niezmienionym adresem www.totolotek.pl i oferuje zupełnie nową jakość rozrywki dzięki bogatej ofercie 40 000 zdarzeń live miesięcznie, unikalnej na polskim rynku nawigacji, która pozwala łatwo i szybko wyszukać interesujące zakłady, czy funkcji cashout dającej kontrolę nad grą dzięki możliwości wypłaty wygranej przed zakończeniem postawionych zdarzeń. Odmieniona technologia to także zmiany w programie lojalnościowym Bet Club, który zebrane punkty pozwala wymienić na środki na grę oraz spójne promocje i bonusy w kanale online i punktach stacjonarnych. Totolotek to od teraz pierwsza, w pełni responsywna strona mobilna, a już wkrótce także nowe aplikacje na systemy Android oraz iOS.

Pierwszy punkt przyjmowania zakładów po remoncie, rebrandingu i zmianie technologicznej został już otwarty w Warszawie, przy ul. Lanciego.  Klienci mają tam do dyspozycji łatwe w obsłudze terminale samoobsługowe oraz możliwość skorzystania z pierwszego bonusu powitalnego dla klientów punktów stacjonarnych. Wszystko to w nowoczesnej i przyjaznej przestrzeni. Metamorfoza całej sieci ma trwać do wiosny 2020 r.  W wielu miejscach klienci Totolotka będą mogli wygodnie obejrzeć wydarzenia sportowe na dużym ekranie oraz napić się darmowej kawy.

Rewolucja początkiem drogi do dalszego rozwoju

– Zmiany w Totolotku których właśnie dokonujemy, to rewolucja i unikalny w Polsce projekt, ale też początek drogi do dalszego rozwoju naszego produktu i systematycznego polepszania wizerunku marki. Nasz cel to zdobywanie rynku i minimum podium największych firm bukmacherskich w kraju – powiedział Adam Lamentowicz, Prezes Totolotek SA.

Komentarze