Nowa kampania reklamowa STS
STS, przodujący bukmacher w Polsce, wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Emocje. Bardziej”, która wpisuje się w odświeżoną strategię komunikacyjną marki. Kampania skupia się na prezentacji produktów, zamiast na ogólnych korzyściach związanych z całą branżą. W poprzednich latach takie podejście przyniosło STS znakomite wyniki, które teraz służą jako mocna baza do wprowadzenia nowej formy komunikacji.
– Dzisiejszy klient jest bardziej świadomy, dlatego zmiana na komunikację produktową to naturalny krok, który dodatkowo umocni pozycję STS jako lidera – wyjaśnia Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.
Nowe spoty reklamowe marki podkreślają nowoczesność i rolę STS jako trendsettera w branży. Istotnym aspektem kampanii jest także rozbudowa największej w Polsce społeczności graczy, m.in. poprzez wdrożenie elementów social bettingu. Jeden z kluczowych spotów zwraca również uwagę na istotność wsparcia kibiców, szczególnie w kontekście współpracy z reprezentacją Polski, której STS jest długoletnim sponsorem.
– Nowa platforma komunikacyjna STS to śmiały krok, który odpowiada na rosnące wymagania naszych klientów, a także wyraźnie odróżnia markę na tle konkurencji. Dzięki kampanii „Emocje. Bardziej” pokazujemy nasze liderskie DNA – mówi Mateusz Pszonka, Head of Content w STS.
Kampania pojawi się na największych portalach internetowych, w telewizji, na platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz na YouTube. W jej ramach przygotowano spoty o różnych długościach, od 5 do 30 sekund. Komunikacja obejmie również punkty stacjonarne STS oraz stadiony sponsorowanych przez markę drużyn piłkarskich. Dodatkowo STS planuje szereg akcji skierowanych do kibiców, realizowanych we współpracy z popularnymi influencerami, co jeszcze bardziej wzmocni obecność marki na rynku.
Przypominamy, że rejestrując się w STS z kodem GOAL, można liczyć na gwarantowany bonus od depozytu do 600 zł oraz freebety do 60 zł za zadania.
Komentarze