STS rusza z nową kampanią. “Krok, który umocni STS na pozycji lidera”

STS, lider bukmacherski w Polsce, 26 sierpnia uruchomił kampanię „Emocje. Bardziej”, która podkreśla dążenie marki do zapewnienia graczom wyjątkowych i intensywnych wrażeń.

STS kod promocyjny GOAL
Na zdjęciu: STS kod promocyjny GOAL

Nowa kampania reklamowa STS

STS, przodujący bukmacher w Polsce, wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Emocje. Bardziej”, która wpisuje się w odświeżoną strategię komunikacyjną marki. Kampania skupia się na prezentacji produktów, zamiast na ogólnych korzyściach związanych z całą branżą. W poprzednich latach takie podejście przyniosło STS znakomite wyniki, które teraz służą jako mocna baza do wprowadzenia nowej formy komunikacji.

Dzisiejszy klient jest bardziej świadomy, dlatego zmiana na komunikację produktową to naturalny krok, który dodatkowo umocni pozycję STS jako lidera – wyjaśnia Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.

Nowe spoty reklamowe marki podkreślają nowoczesność i rolę STS jako trendsettera w branży. Istotnym aspektem kampanii jest także rozbudowa największej w Polsce społeczności graczy, m.in. poprzez wdrożenie elementów social bettingu. Jeden z kluczowych spotów zwraca również uwagę na istotność wsparcia kibiców, szczególnie w kontekście współpracy z reprezentacją Polski, której STS jest długoletnim sponsorem.

– Nowa platforma komunikacyjna STS to śmiały krok, który odpowiada na rosnące wymagania naszych klientów, a także wyraźnie odróżnia markę na tle konkurencji. Dzięki kampanii „Emocje. Bardziej” pokazujemy nasze liderskie DNA – mówi Mateusz Pszonka, Head of Content w STS.

Kampania pojawi się na największych portalach internetowych, w telewizji, na platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz na YouTube. W jej ramach przygotowano spoty o różnych długościach, od 5 do 30 sekund. Komunikacja obejmie również punkty stacjonarne STS oraz stadiony sponsorowanych przez markę drużyn piłkarskich. Dodatkowo STS planuje szereg akcji skierowanych do kibiców, realizowanych we współpracy z popularnymi influencerami, co jeszcze bardziej wzmocni obecność marki na rynku.

Przypominamy, że rejestrując się w STS z kodem GOAL, można liczyć na  gwarantowany bonus od depozytu do 600 zł oraz freebety do 60 zł za zadania.

Komentarze