STS z Borussią Dortmund – unikalna umowa polskiego bukmachera
Warto podkreślić, że umowa STS – największego polskiego bukmachera – z finalistą ubiegłorocznej edycji Ligi Mistrzów to pierwsza tego typu współpraca w historii. Jak obecny będzie STS na meczach Borussii Dortmund? Zyskał on m.in.:
- wyłączność branżową na Polskę m.in. w obszarze wykorzystania logotypu BVB
- prawo do posługiwania się tytułem “Regional partner”
- korzystania na wyłączność z unikalnych materiałów contentowych dla fanów BVB wypracowanych w ramach współpracy.
- STS może również wykorzystywać wizerunek zawodników Borussi Dortmund w swoich kreacjach reklamowych, a także organizować liczne akcje promocyjne i konkursy w mediach społecznościowych.
Dzięki kontraktowi STS będzie też obecny na stadionie Borussii Dortmund, w tym na bandach LED podczas wszystkich spotkań Borussii w niemieckiej Bundeslidze, transmitowanych w Polsce. Ponadto, klienci STS mogą spodziewać się dedykowanych konkursów, ofert i bonusów związanych z meczami Borussii Dortmund.
– Borussia to wielka marka w światowym sporcie, a przy tym klub, który ma w Polsce bardzo dużą społeczność, dla której przygotujemy szereg niespodzianek oraz niestandardowych i unikalnych działań – mówi Radim Haluza, CEO STS.
– Polscy kibice BVB wiążą z klubem mnóstwo pozytywnych, sportowych wspomnień m.in. z uwagi na grę w jej barwach Roberta Lewandowskiego, Łukasza Piszczka i Jakuba Błaszczykowskiego. Chcemy wykorzystać ten pozytywny sentyment i emocje z korzyścią dla marki STS i naszych klientów, a jednocześnie pokazać, że nasze zaangażowanie w działania sponsorskie będzie się zwiększać. To partnerstwo otwiera przed nami nowe możliwości i z pewnością wzmocni wizerunek STS jako lidera polskiego rynku – dodaje.
“Polska” Borussia Dortmund
Satysfakcji z podpisania umowy nie kryje też dyrektor zarządzający Borussii, która od dawna mocno jest związana z Polską. Polscy piłkarze pozostawiali po sobie ślad w klubie z Dortmundu. Tak było nie tylko z Jakubem Błaszczykowskim Łukaszem Piszczkiem, czy Robertem Lewandowskim i tzw. Polonią Dortmund, ale też z Euzebiuszem Smolarkiem.
– Czujemy się blisko związani z kibicami w Polsce i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy współpracować z STS w ramach partnerstwa regionalnego. Pożegnalny mecz dwóch legend BVB – Kuby Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka, to świetny początek naszej współpracy. Co więcej, wspólnie zaplanowaliśmy wiele atrakcji dla fanów BVB w Polsce – mówi dyrektor zarządzający klubu – Carsten Cramer.
Pożegnalny mecz Piszczka i Błaszczykowskiego
W ramach porozumienia, STS został także partnerem pożegnalnego meczu Łukasza Piszczka i Jakuba Błaszczykowskiego, który odbędzie się 7 września o godzinie 17:00 na Signal Iduna Park w Dortmundzie. Transmisję z tego wydarzenia już zapowiedziała TVP, a swoją obecność w meczu potwierdziło wielu topowych zawodników, którzy zapisali się w historii BVB – m.in. Roman Weidenfeller, Nuri Sahin czy Kevin Grosskreutz, a trenerem drużyny ma być sam Jurgen Klopp.
– Umowa z Borussią Dortmund to pierwszy krok, który pozwoli nam ponownie mocniej zaznaczyć obecność STS na rynku sponsorskim poprzez kreatywne i nieszablonowe podejście do zawieranych umów. Jako lider rynku chcemy nawiązywać partnerstwa z największymi markami, w co doskonale wpisuje się kontrakt z Borussią Dortmund – uważa Head of PR&Sponsorship STS, Paweł Sikora.
Komentarze