Ważny cel i mnóstwo uczestników. Podsumowanie akcji “Wąsopad w Superbet”

Bukmacher Superbet w listopadzie przeprowadził specjalną akcję, którą patronatem objęła Fundacja Kochasz Dopilnuj. Celem było zwrócenie uwagi na profilaktykę „męskich” nowotworów.

Wąsopad w Superbet
Na zdjęciu: Wąsopad w Superbet
  • Listopad to miesiąc, w którym dużo mówi się o zdrowiu mężczyzn
  • Bukmacher Superbet zorganizował specjalną akcję “Wąsopad”
  • W kampanii wzięło udział mnóstwo osób

Wąsopad w Superbet. Udana akcja w ważnym celu

Listopad jest miesiącem, który od kilku lat kojarzy się ze zdrowiem mężczyzn. Właśnie w tym czasie w mediach można zaobserwować mnóstwo kampanii, nakłaniających panów do regularnych badań. Przede wszystkim dużo mówi się o “męskich” nowotworach, czyli m.in. raku jądra.

W 2023 roku swoją akcję, która została objęta patronatem Fundacji Kochasz Dopilnuj, zorganizował Superbet. Bukmacher w ramach “Wąsopadu” przedstawił trzynaście filmów promujących profilaktykę „męskich” nowotworów. Do akcji włączyły się takie osobistości jak: Jerzy Dudek, Sławomir Peszko, Tomasz Smokowski, a także m.in. piłkarze Lecha Poznań.

Superbet zachęcił do udziału także wiele innych osób, tworząc w mediach społecznościowych hashtag #SUPERWĄS. Każdemu, kto
wrzucił w media społecznościowe fotografię swojego wąsa z tym hashtagiem, bukmacher sprezentował freebet w wysokości 10 złotych.

– Jesteśmy zbudowani setkami zaangażowanych uczestników oraz tym, z jaką chęcią włączyli się do Wąsopada nasi ambasadorzy oraz przedstawiciele zaprzyjaźnionych klubów. To jednak nie koniec, przypominamy wszystkim, że warto się badać przez cały rok, nie tylko w listopadzie. Zachęcajcie też do tego Waszych bliskich, bo rak jąder dotyka w dużej mierze młodych mężczyzn. Nie dajcie mu się ograć! – apeluje Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Komentarze